درمان پوکی استخوان را به ژل رویال بسپارید

 

درمان پوکی استخوان با کمک ژل رویال، درمانی مکمل است که هنوز به صورت قطعی توسط علم پزشکی نوین اثبات نشده؛ اما شما می توانید با استفاده از این ماده خواص زیادی را به بدن خود منتقل کرده و شانس درمان پوکی استخوان را نیز به بدن خود هدیه دهید


پوکی استخوان از آن دست بیماری هایی است که پیش از آن که باید به فکر درمان آن باشیم، باید تلاش کنیم تا به آن مبتلا نشویم. می توان گفت که پوکی استخوان از جمله بیماری هایی است که پیشگیری از آن اهمیت نسبتاً بیشتری نسبت به درمان دارد. در نتیجه باید تلاش کنیم تا جای ممکن راه های مختلفی را برای جلوگیری از بروز پوکی استخوان انجام دهیم.
با این حال اگر فردی به پوکی استخوان مبتلا شود، راهکارهای درمانی خوبی برای آن وجود دارد. در واقع فرد مبتلا به پوکی استخوان می تواند با روش های درمانی جایگزین به درمان مشکل خود بپردازد. هرچند که طب نوین اطلاعاتی در مورد درمان پوکی استخوان ارائه نمی دهد؛ اما طب سنتی با روش های مختلفی به درمان آن می پردازد. با این حال باید توجه داشت که درمان پوکی استخوان کاملاً زمان بر بوده و ممکن است چندین ماه یا حتی بیش از یک سال زمان ببرد.
یکی از بهترین راهکارها برای درمان پوکی استخوان با استفاده از روش های جایگزین، استفاده از ژل رویال است. این ماده که ماده ای طبیعی و تولید شده توسط زنبور عسل است، می تواند به روش های مختلفی برای درمان پوکی استخوان کمک کند.
با این حال نمی توانیم از این موضوع بگذریم که عملکرد اصلی ژل رویال برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان است. در نتیجه مصرف مداوم این ماده برای افرادی که در خطر ابتلا به پوکی استخوان هستند، اهمیت بسیار بالایی دارد.
در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا به نکاتی در مورد استفاده از ژل رویال برای درمان پوکی استخوان اشاره کنیم. قطعاً اطلاع از این مطالب هم برای درمان و هم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری کمک کننده خواهد بود. اگر از درمان پوکی استخوان ناامید شده اید، برخی از مطالب این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

ژل رویال چگونه به درمان پوکی استخوان کمک می کند؟
تحقیقات مختلفی برای نحوه اثر گذاری ژل رویال برای درمان پوکی استخوان انجام شده است. هرچند هنوز این تحقیقات ادامه داشته و بسیاری از دانشمندان بر این باورند که جنبه های مختلفی از ژل رویال هنوز کشف نشده است؛ اما با همین اطلاعات نیز می توان در مورد علت تاثیرگذاری ژل رویال بر روی پیشگیری و همچنین درمان پوکی استخوان اشاره کرد.

ژل رویال سرشار از ویتامین ب ۱۲
یکی از مهم ترین دلایلی که اندیشمندان در مورد تاثیر گذاری ژل رویال بر روی پوکی استخوان به نتیجه رسیده اند، وجود ویتامین ب ۱۲ در ژله رویال است. همانطور که می دانید یکی از دلایل اصلی بروز پوکی استخوان و همچنین مشکلات دیگر استخوانی در بدن انسان، کمبود ویتامین ب12 یا کوبالامین است. ژل رویال سرشار از ویتامین ب12 بوده و در نتیجه می تواند تاثیرگذاری نسبتاً خوبی بر روی استخوان داشته باشد.
این ویتامین موجود در ژل رویال کمک می کند تا اعصاب و گلبول های قرمز در سلامت کامل به سر ببرند. همین ویژگی ها از بروز پوکی استخوان جلوگیری کرده و در شرایطی به درمان آن می پردازد. مصرف یک دوره منظم از ژل رویال باعث بالا بردن سطح ویتامین ب ۱۲ شده و اثرات چشمگیری بر روی کاهش علائم بیماری پوکی استخوان خواهد داشت.

کلسیم ژل رویال و نقش آن در پوکی استخوان
یکی از ویژگی های دیگر ژل رویال که باعث شده برای درمان پوکی استخوان مورد استفاده قرار گیرد، کلسیم موجود در این ماده شگفت انگیز است. هر چند هنوز هم مواد بسیار زیادی در ژل رویال وجود دارد که ناشناخته باقی مانده اند؛ اما کلسیم موجود در ژل رویال نقش مستقیمی بر روی درمان پوکی استخوان ایفا می کند.
مصرف منظم و البته با نظر پزشک و طبیب سنتی می تواند سطح کلسیم بدن را افزایش داده و به درمان پوکی استخوان کمک کند همچنین مصرف ژل رویال برای کسانی که در معرض پوکی استخوان قرار دارند، اهمیت زیادی خواهد داشت. چرا که با افزایش سطح کلسیم در بدن احتمال بروز پوکی استخوان به تعویق افتاده یا امکان ایجاد آن در بدن منتفی می شود.
تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم ژل رویال کمک می کند تا کلسیم جذب شده در روده نیز افزایش پیدا کرده و همین موضوع از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند. البته این در شرایطی است که شما از ژل رویال به صورت منظم و در دوره های مصرفی مشخص استفاده کنید.

کمک به تولید استروژن در بانوان
یکی از ویژگی های دیگر ژل رویال که باعث شده این ماده برای دوران یائسگی بانوان نیز مهم باشد، نقش آن در تولید یا افزایش سطح استروژن در بدن بانوانی است که پا به سن یائسگی می گذارند. در واقع تامین استروژن یا جایگزین کردن برخی مواد به جای این ماده در بدن بانوان باعث می شود تا بانوانی که به دوران یائسگی وارد می شوند احتمال کمتری برای بروز پوکی استخوان در بدن خود داشته باشند.
به ویژه اگر از دوران قبل از یائسگی مصرف ژل رویال شروع شده باشد، قوام و استحکام استخوان بیشتر شده و در نتیجه احتمال ایجاد پوکی استخوان در بدن فرد کاهش پیدا می کند. به همین علت توصیه می شود تا جای ممکن بانوان مصرف ژل رویال را از دورا
میانسالی و قبل از شروع یائسگی شروع کنند.

نحوه مصرف ژل رویال برای درمان پوکی استخوان
مصرف خوراکی ژله رویال به صورت منظم و بر اساس دستور پزشک می تواند به درمان پوکی استخوان کمک کند. همچنین برای پیشگیری از بروز پوکی استخوان بهتر است با توجه به سوابق خانوادگی در زمینه پوکی استخوان دوز مصرفی توسط طبیب طب سنتی یا پزشک مشخص شده و به صورت منظم مورد استفاده قرار گیرد.
لطفا توجه داشته باشید که درمان پوکی استخوان با ژل رویال یک امر زمان بر بوده و ممکن است چند ماه به طول انجامد. در نتیجه در طول زمان مصرف به هیچ وجه ناامید نشوید و مصرف خود را ادامه دهید. می توانید روش های مختلفی را برای مصرف امتحان کنید تا انگیزه بیشتری برای مصرف خوراکی ژل رویال داشته باشید.

درمان پوکی استخوان با کمک ژل رویال، درمانی مکمل است که هنوز به صورت قطعی توسط علم پزشکی نوین اثبات نشده؛ اما شما می توانید با استفاده از این ماده خواص زیادی را به بدن خود منتقل کرده و شانس درمان پوکی استخوان را نیز به بدن خود هدیه دهید. در هر صورت بهتر است پیشگیری را جدی بگیرید تا به عارضه پوکی استخدام مبتلا نشوید.